top of page
ALGEMENE VOORWAARDEN

Bij onze Beautysalon streven we ernaar om elke klant die binnenkomt de best mogelijke dienst te bieden die we in huis hebben. Daarom hebben we een aantal basisregels opgesteld om ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten van zijn of haar tijd bij Bi Beauti. Het zijn geen regels, maar het zijn slechts enkele algemene zaken om in gedachten te houden om ervoor te zorgen dat jouw ervaring met ons zo soepel mogelijk verloopt.

Annuleren

Er gebeuren nou eenmaal dingen en soms moet je je afspraak met ons afzeggen. Dat snappen we. Mocht je de afspraak willen verzetten dan kun je dit zelf doen in ons boekingssysteem .Als je meer dan 48 uur voor je afspraak moet annuleren, bel ons dan of stuur een bericht om ons dit te laten weten. Als je ons dit niet laat weten of minder dan 48 uur voor je afspraak moet afzeggen, brengen wij 50% van de afspraak als vergoeding in rekening. We begrijpen dat onvoorziene omstandigheden kunnen optreden, maar het annuleren van een afspraak op korte termijn brengt kosten met zich mee voor ons. Naast het feit dat we tijd moeten besteden aan het annuleren en opvullen van de vrijgekomen tijd, hebben we mogelijk ook andere klanten moeten weigeren vanwege de gereserveerde afspraak. Helaas moeten wij kosten in rekening brengen als de afspraak binnen 48 uur wordt geannuleerd. We willen benadrukken dat we deze kosten niet graag in rekening brengen, maar ze zijn noodzakelijk om onze dagelijkse activiteiten soepel te laten verlopen. Bij

Annulering op dezelfde dag als de afspraak of een "no show" wordt het

gehele bedrag in rekening gebracht.

Aanbetaling

De aanbetaling die je als klant hebt gedaan kan niet worden teruggevorderd bij een verhindering of een annulering. Wel kan de aanbetaling gebruikt worden voor de volgende afspraak, indien er minimaal 48 uur op voorhand de afspraak verzet  of geannuleerd wordt. Dit kan in de email die je hebt ontvangen als afspraak bevestiging.

Te laat komen

Als je denkt dat je te laat komt, bel dan even en laat het ons weten. Als je meer dan 10 minuten te laat bent, kunnen we mogelijk niet de volledige dienst die je hebt geboekt voltooien. De behandeling zal dan wel in zijn geheel moeten worden betaald.

Kinderen of onnodig aanhang is niet toegestaan.

De salon is een rustige plek waar wij nauwkeurig en met veel concentratie de behandelingen uitvoeren, tevens is de salon een gevaarlijke plek voor kinderen, vloeistoffen, zwaar interieur en scherpe voorwerpen maken het dat wij graag in alle veiligheid ons werk willen doen. 

Eerdere permanente make up

Indien u elders permanente make-up heeft laten uitvoeren, dan helpen wij u graag met een eventuele cover-up. Stuur ons gerust een foto via WhatsApp (+31636080530) en wij zullen u zo snel mogelijk van dienst zijn.

Persoonsgegevens & Privacy​

De klant voorziet Bi Beauti vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Bi Beauti aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Bi Beauti neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in de administratie. Bi Beauti behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Bi Beauti zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant. Het e-mailadres van de klant wordt door Bi Beauti gebruikt om een digitale nieuwsbrief naar te sturen, indien de klant deze niet wil ontvangen, kan de klant dit vooraf aangeven of zich afmelden voor de nieuwsbrief.

​

Geheimhouding

Acazia is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, BI Beauti verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

​

Aansprakelijkheid

Bi Beauti is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Bi Beauti is uitgegaan van door de klant verstrekte informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Er kan dus geen zekerheid gegeven worden dat eigendommen, producten, kleding en accessoires beschermd zijn tegen pigment en andere producten die gebruikt worden binnen pmu. Bi Beauti is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de praktijk.

​

Aansprakelijkheid uitvoering permanente make-up

Bi Beauti is niet aansprakelijk voor ontevredenheid van de klant na het uitvoeren van een behandeling. Wel neemt Bi Beauti verantwoordelijkheid om tegemoet te komen met een extra, kosteloze nabehandeling (mits de ontevredenheid aangetoond kan worden op technische fouten) bij dezelfde behandelaar. De verantwoording van het uitvoeren van goede nazorg, na een behandeling, ligt bij de klant zelf.

Ook is Bi Beauti niet verantwoordelijk voor medische risico’s ten volge van een permanente make-up of een van alle andere behandelingen wiens wordt aangeboden door Bi Beauti . Wanneer de klant in de behandelruimte aanwezig is en mondeling akkoord geeft op het starten van de behandeling, gaat de klant akkoord met onze algemene voorwaarden en neemt de verantwoordelijkheid over alle nazorg, risico’s of complicaties ten gevolge van een door Bi Beauti uitgevoerde behandeling.

​

Beschadiging en diefstal

Bi Beauti heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of ander eigendom beschadigt. Bi Beauti meldt diefstal altijd bij de politie. 

​

Klachten

Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen twee dagen na ontdekking gemeld worden aan Bi Beauti. Bi Beauti zal de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is zal Bi Beauti de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is geworden. Indien Bi Beauti en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

​

Behoorlijk gedrag

De klant behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Bi Beauti het recht de klant de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

​

Bi Beauti Academy

Het aanmelden voor een opleiding/masterclass is altijd onder voorbehoud. Wanneer onze opleiding niet door kan gaan, word je hiervan op de hoogte gesteld en wordt er een nieuwe datum aangeboden.

De informatie betreft de opleiding of masterclass ontvang je 2 weken vooraf aan de opleiding.

Er kunnen geen rechten worden ontleend aan alle informatie.

Er worden geen kosten gecrediteerd. Wanneer er wordt afgezien van het volgen van een opleiding worden de in rekening gebrachte kosten nog steeds verplicht te voldoen door de cursist.

​

bottom of page