top of page
  • Kan ik zonder afspraak geholpen worden?
    Wij werken uitsluitend op afspraak dus inlopen bij ons is helaas niet mogelijk. Wel kunt u altijd in de online agenda kijken of er nog voor dezelfde dag beschikbaarheid is.
  • Waar is de salon gevestigd?
    Wij zijn gevestigd in Den Haag, in de Vogelwijk. Je kunt bij ons voor de deur gratis parkeren en we zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Adres : Distelvinkenplein 4, Den Haag
  • Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?
    FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
  • Ik heb geen herinnering of sms ontvangen, gaat mijn afspraak door?
    Bij elke afspraak die u maakt, wordt automatisch een herinnering - één dag voor uw afspraakdatum - per sms verstuurd. Indien u een afspraak heeft gemaakt op de dag voor de afspraakdatum, dan wordt er geen herinnering verstuurd. Het kan voorkomen dat uw herinnering niet correct wordt afgeleverd op uw telefoon. Indien u geen herinnering per sms ontvangt, gaat uw afspraak gewoon door. U kunt bij twijfel altijd contact met ons opnemen per telefoon of e-mail.
  • Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?
    Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
  • Hoe kan ik een afspraak maken?
    Het is mogelijk om 24/7 zelf een afspraak in te plannen via ons boekingssysteem.
bottom of page